Is uw agenda te vol of bent u zelf niet zo bekend met administratieve taken?  Heeft u eigenlijk behoefte aan hulp?

Ik ben uw Virtueel Assistent. Ik kan deze taken voor u uit handen nemen. Of het nu een losse opdracht is, of regelmatig terugkerende taken, alles is mogelijk! 

Waarom een voorkeur voor Virtueel? Het is een snelle, moderne en makkelijke manier om te werken. Ik kan snel op uw wensen inspelen en het scheelt ons beiden veel tijd. Natuurlijk hoeft niet alles virtueel. Afspreken op locatie behoort zeker ook tot de mogelijkheden.

Wat kan ik voor u betekenen? Ik heb ervaring in diverse administratieve taken. Houd van een uitdaging en afwisseling. Ik kan u helpen met korte opdrachten als het schrijven van een tekst, brief, offerte enz. Ik kan ook voor een langere periode een aantal uur per dag, week of maand werkzaamheden uitvoeren. U bent bijvoorbeeld timmerman en moet de boekhouding bij houden. Ik kan voor u uw kosten invoeren, factureren, offertes uitwerken en BTW-aangifte voorbereiden. Dit kost mij een paar uurtjes per maand en scheelt u een hoop tijd. Samen met u ga ik op zoek naar de passende oplossing.