Ik ben Iris. Woonachtig in Waddinxveen, Zuid Holland. Ik ben 36 jaar,  getrouwd en heb 2 kinderen van 12 en 8 jaar. Al vele jaren heb ik diverse ervaringen opgedaan op administratief, organisatorisch en secretarieel gebied. Ik hou van een uitdaging en afwisseling. Vandaar dat het werken als Virtueel Assistent goed bij mij past. Ik werk graag zo flexibel mogelijk. Dit is voor u als opdrachtgever vaak fijn. Ik kan snel even iets voor u regelen. Het scheelt veel tijd die ik anders aan afspraken en reizen kwijt zou zijn. Dit houdt voor u de kosten ook laag. Voor mij heeft het als voordeel dat ik mijn werk zelf in kan delen, snel opdrachten kan inplannen en naast mijn gezin flexibel kan werken. Indien nodig ook in de avonduren.

 

Ik ben opgeleid als Directiesecretaresse en Management Assistente. Daarnaast heb ik diverse cursussen gevolgd als Basiskennis Calculatie, Basiskennis Boekhouden, Praktijkdiploma Loonheffingen, Financieel Administratief Medewerker, Coaching, Copywriting en Basisjaar Grafisch Vormgeven. Daarbij heb ik op diverse manieren werkervaring opgedaan. Ik heb gewerkt op kantoor, als secretaris voor verenigingen, als evenementorganisator en administratief medewerker bij verenigingen, als ondersteuning voor een ZZP-er enz. Kortom, van alles om u te kunnen ondersteunen.

 

Welke werkzaamheden kan ik voor u uitvoeren? Kijk snel bij diensten voor de mogelijkheden. Staat uw wens er niet tussen, laat het mij weten via het contactformulier, dan bespreken we op welke manier ik u kan helpen.